ukbeendeplru

Тема:                  ХАРЧОВА ПРОМИСЛОВІСТЬ  УКРАЇНИ  

Мета:        ознайомити учнів з галузевим складом,  особливостями спеціалізації кожної галузі,принципами розміщення, проблемами та  перспективами розвитку харчової  промисловості, зосередити їх увагу на регіональних особливостях даної галузі; розвивати вміння учнів опрацьовувати  додаткові джерела інформації, аналізувати та систематизувати матеріал,  робити відповідні висновки, відстоювати свої позиції та прислухатись до інших, висловлювати власні ідеї та реалізовувати  їх працюючи в групах; стимулювати творчу  ініціативу учнів; прищеплювати патріотичну любов до всього українського; виховувати толерантне ставлення один до одного.

Обладнання:    мультимедійна  дошка, економічна карта України, атлас, роздатковий матеріал.

Тип уроку:        засвоєння нових знань.

Форма уроку:  групова форма роботи.

Детальніше...

«ГЕОГРАФІЧНІ МАНДРИ»
Позакласний захід
 
ВЕДУЧА 1:      Добрий день, дорогі друзі семикласники, вчителі та гості!
Ми  раді вас вітати   на нашому святі, адже сьогодні ми   
вирушимо в    географічну подорож шляхами великих
мандрівників та першовідкривачів нових земель, дорогами
дослідників та шукачів пригод і здійснимо кругосвітню
мандрівку навколо планети, відвідаємо південні материки,
і, можливо відшукаємо для себе ніким нерозвідані скарби
географічної науки.

ВЕДУЧА 2:    В географічні мандри вирушаєм,
   З собою ви беріть лише знання,
                        Попутного ми вітру вам бажаєм,
                        Щоб вам скорились нові землі та моря.

ВЕДУЧА 1: Нові світи повинні ми відкрити
І виконати свій чудовий план,
Навколосвітню подорож здійснити,
Як  Кук і Дрейк та славний Магеллан.

Детальніше...

Педагогічний портрет вчителя географії  Кузнецовської гімназії
        Чи є щось краще за шкільні роки, коли дитина, повна енергії та сил, прагне пізнати щось нове та розкрити світові саму себе?
        Школа – це чарівний світ, який відкриває їй дорогу у майбутнє. Але найкраще відчуває себе та людина , яка покидаючи стіни школи , знову повертається сюди, щоб назавжди залишитись у цій країні мрій та нових сподівань.
        Ще з раннього дитинства Галина Михайлівна бачила себе лише вчителькою, людиною яка прагне прищепити дітям мудре, добре та вічне.
       «Моя перша вчителька Любов Іванівна стала для мене прикладом наставника, який  навчить, допоможе, порадить та підтримає», - згадує Галина Михайлівна. Тому її основним бажанням залишається стати справжнім вчителем, який прикладом для власних вихованців.

Детальніше...

 

Тема: Земля на плані та карті

Мета: узагальнити  та систематизувати знання, вміння і навички з розділу «Земля на плані та карті», перевірити вміння учнів працювати з картами, визначати основні елементи та ознаки плану та карти, розв’язувати нестандартні задачі та виконувати практичні завдання; розвивати креативне мислення учнів ;   виховувати почуття відповідальності за прийняті рішення, відчуття  колективізму, впевненості у своїх знаннях, значимості в групі ;

Тип уроку: перевірки та коригування знань, умінь, навичок.

Обладнання: фізична карта півкуль, атласи, картки із завданнями .

Детальніше...

Тема уроку:  Кузнецовськ  на  карті  України

Мета уроку: поглибити  знання  учнів   про  географічні  координати;  закріпити  поняття   «меридіани» і   «паралелі»,   «географічна  широта» ,        « географічна  довгота»;  навчити  учнів  визначати  географічні  координати  свого  населеного  пункту;  визначати  відстані  за  допомогою  масштабу;  розвивати  просторове  уявлення; виховувати любов до малої батьківщини.

Тип уроку:  урок  засвоєння  нових  знань

Обладнання:  підручник  географії,  атлас,  карта  України,  карта  Рівненської  області,  краєвиди  з  виглядом  Кузнецовська

Детальніше...

Тема: Способи зображення Землі. Зображення Землі на глобусі, плані, карті, аерофотознімку, космічному знімку

Мета: активізувати та систематизувати  знання  про способи зображення Землі з курсу природознавства; сформування уявлення про особливості зображення Землі на глобусі, географічній карті, плані місцевості; розвивати уміння учнів  визначати відмінності в зображеннях місцевості на малюнку, фото- й аерознімках, плані, пояснювати різницю між зображеннями земної поверхні на глобусі, плані, карті, аерофото- і космічних знімках, встановивши спільні та відмінні риси; виховувати почуття відповідальності учнів, значимості в колективі та групі.

Детальніше...

Зараз на сайті 

На сайті 10 гостей та користувачі відсутні

Останні користувачі

  • nonames
  • Uliya-Anatolevna-facebook
  • Uliya-Kopchak-facebook
  • Anastasia-Zaichyk-facebook
  • Tetyana-Osipenko-facebook

Статистика 

Користувачі
27
Статті
206
Перегляди статей
412911

Ланет ТВ UA телебачення

Розумний пошук

Розсилка новин

Scroll to top